Members

Dienstag, 18. Oktober 2011

Zurich - Bürkliplatz Flea Market

Prada meets flea market

We love fur
No trip without Lotte, the shopaholic dog

Isn´t it pretty? Only 40 CHF


Rarities, antiques and the usual junk



Almost Frankenstein Prada
 
On the fur hunt





Last weekend we stayed in Switzerland where we visited a dear friend of us. On Saturday we made a trip to Zurich where we strolled through the Bürkliplatz flea market. Here you can find everything you heart desires: fur, Chanel and Prada, second-hand jewellery, antiques...and the usual junk. You´re probably wondering what we bought in Switzerland...we´ll tell you tomorrow!




Letztes Wochenende haben wir in der Schweiz verbracht wo wir eine liebe Freundin besuch haben. Am Samstag ging es nach Zürich wo wir über den Bürkliplatz Flohmarkt geschlendert sind. Dort gibt es fast alles: Pelze, Chanel und Prada, second-hand Schmuck, Antiquitäten... und den üblichen Kitsch. Ihr fragt Euch was wir in der Schweiz gekauft haben? Das verraten wir Euch morgen...


Kommentare:

  1. Ihr kommt was rum in der Weltgeschicht `.
    Schön !

    AntwortenLöschen
  2. ja, auf diesem flohmarkt war ich auch schon mal und habe tollen schmuck gekauft. das ist echt ein flohmarkt deluxe. . .

    http://profdrskinnybitch.blogspot.com/

    AntwortenLöschen

We appreciate all of the lovely comments. We read every single one, so tell us what you think!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...